PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Jei pristatytos prekės Jūsų netenkina ar yra netinkamos kokybės Jūs turite teisę kreiptis dėl prekių pakeitimo ar pinigų grąžinimo per 14 dienų nuo prekės gavimo. Kreipiantis dėl prekių grąžinimo ar pakeitimo Jūs turėsite pateikti laisvos formos prašymą, kuriame būtina nurodyti užsakymo numerį bei grąžintinų prekių sąrašą. Skundus ir prašymus siųskite elektroniniu paštu info@vyp.lt.
Kreiptis dėl pinigų grąžinimo ar prekių pakeitimo gali tik Pirkėjas, kuris įsigijo prekes.
Per 10 darbo dienų išnagrinėsime jūsų prašymą ir informuosime apie priimtą sprendimą.
Pagal kliento pageidavimą gali būti grąžinami pinigai į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už įsigytas prekes, arba grąžintos prekės pakeičiamos kitomis prekėmis.
Grąžinama prekė negali turėti kitų vartojimo žymių išskyrus tų, kurios atsiranda naudojant pagal paskirtį. Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas privalo jas atitinkamai supakuoti bei pristatyti savo lėšomis. Jei grąžinamos prekės bus grąžintos sugadintos, nepilnos ar turinčios naudojimo, kuris neatitinka įprasto šios prekės naudojimo, žymių, Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš Pirkėjo kompensacijos remiantis taikytinais teisės aktais.
Jei gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, klaidą ištaisysime nemokamai ir kaip įmanoma greičiau.
Jei turite bet kokių klausimų, susijusių su užsakymais, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@vyp.lt arba telefonu 862050674.
Mums svarbu, kad mūsų klientai būtų patenkinti, todėl visada stengiamės geranoriškai išspręsti visas problemas.